Translate

6 lipca 2011

SUNRISE SUNSET


I znowu upalnie. Jakoś mi też się chce w takich żywych kolorach dziergać. A tym bardziej po ciężkim dniu to miło poczuć pozytywną energię chociażby z biżuterii.
Już nie mogę doczekać się urlopu, a w tym roku to aż 3 tygodnie, poszalałam, a co... Pomimo tego że nigdzie nie wyjeżdżam, to po tych przeprowadzkowo-remontowych szałach należy się odrobina wytchnienia. A poza tym będę więcej dziergać, a to dla mnie też jest relaks.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich co są przed urlopem, tych co w trakcie i również tych już po...

3 komentarze :

  1. Gdzie Ty znajdujesz czas na takie duże formy pracując? :)
    Bo ja do naszyjnika przysadzam się od dłuższego czasu, ale ilość czasu poświęconego na to mnie przeraża :)

    Podobają mi się Twoje prace, zwłaszcza naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! To ja myślałam patrząc na zdjęcie że mniej więcej mój rocznik, a tutaj jeszcze odchowana latorośl... tym bardziej podziwiam że znajdujesz na wszystko czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z trzema kółkami i baaaardzo energetyczny!!! :-)

    OdpowiedzUsuń